teisipäev, 8. aprill 2008

Ei mingit poosi, mul just! äsja koju toodi

Tõepoolest. Esimest korda elus lugesin ajakirja just! See pole mingi demonstratiivne hoiak. Lihtsalt sedasi on kujunenud. Nii palju on kõike muud, mida tahaks lugeda, et ajakirjadele ei jää aega. Ja ka rahast on kahju. Igal juhul on saadud kogemus minu jaoks mõtlemapanev. Kas tõesti on nii, et väga suur osa elust ja inimestest on muutunud minu jaoks sedavõrd ebaoluliseks, et loetud ajakirjanumbris leidsin nii vähe "tuttavad" inimesi. Tegemist on ju ikkagi seltskonnaajakirjaga.


Valik just! nr. 161 persoone:

Marju Marynel Kuut - mulle tuntud tore vanainimene kurtmas "majavalitsuse" teemal.

Katrin Väli (aeroobikatreener, tantsija ja kosmeetik-jumestaja). Pole elu sees kuulnud. Millegipärast vajalikuks osutunud sünnipäevakajastus, mille läbivaks teemaks mingi trussikute värk. Eraldi on osalistest esile toodud keegi Triin "Trinity" Sommer. Anton Sommerit tean küll - oli Kaljo Kiisa filmi üks tegelane, vinge kommunist.

Evelyn Mikomägi (modelliagentuur Living Models rajaja). Ei tea inimest ega firmat. Pidasid agentuuri viiendat sünnipäeva. Huvitav, kellele ja kui palju modelle vahendatud on? Mina olen aru saanud, et kõik modellid, kes kusagil tööd on saanud, vahendatakse mingite itaalia vanameeste poolt. Need käivad mööda meie kaubanduskeskusi alaealisi plikasid passimas.

Hendrik Sal-Saller. Muidugi tean. Laulegi tean. Ema ka tean.

Rolf "Junior" Roosalu (paljude, kui mitte öelda miljonite lemmik). No absoluutselt ei tea! Kui "Junior", siis peab olema ka "Senior". Minul aga täielik mäluauk - ei tule niisugune perekonnanimi tuttav ette.

Laura (staar). Hägusalt hakkas meenuma, kui lugesin artikli läbi. Samas ei suutnud meenutada mitte ühtegi tema poolt lauldud laulu, mitte ühtegi. Olevat käinud Eurovisioni lauluvõistlusel - no isegi seda laulu ei mäleta! Teises, aastahittide artiklis leidsin lõpuks Laura laulu, mis läbi häda tuli meelde "Sunflowers".

Aleksandr ja Mihhail (Kanal2 laupäevahommikused staarid). Kunagi isegi vaatasin seda saadet. Pärast seda, kui reisifirmade traagelniidid hakkasid pealetükkivalt ja avalikult saadet koos hoidma, loobusin. Ei teadnudki, et neil veel mingi telesaade on.

Evelyn Sepp. Muidugi tean. Kena inimene. Ja tark, vaatamata, et poliitik.

Koit Toome (tuhandete tütarlaste lemmik). Tean. Mingist autovärgist jutt. Mina jäin hoopis mõtlema sellele: kui vanaks peab üks mees saama, et muutuda tüdrukute lemmikust naiste lemmikuks.

Madis Malk (meelelahutusguru). Mulle tundmatu nimi. Näomälu järgi: ega ta juhuslikult kunagi mingis televisioonisaates ole esinenud?

Lembit Int (presidendiproua isa, härra). Päris täpselt ei saanud pihta - kas see ka mingi institutsionaalne amet või tiitel.






6 kommentaari:

Ninataga ütles ...

Usu mind, kui sa just! i ei loe, ei ole sa oma elus sugugi madagi kaotanud....
Enamus selliseid ajakirju ( just ja kroonika ) näitavad meie eesti praegust taset...
Kunagi ma imestasin, et kas olen omale tutvusringkonna soetanud selle järgi, kes ei loe JUST, Kroonika ja Cosmopolitan ...
Lihtsalt ükski minu tuttav ei loe neid ja peavad seda ääretuks sopaka ajakirjanduseks.
Mina olen neid kõiki korra üle sirvinud nö. tutvunud ja see on ka kõik....

Aga Laurast EHK Laura Põldveest on minu blogis pikalt juttu...
Kui sa mu poja blogile lähed, leiad sealt ka ühe loo ( 581C ) ja mõne loo ka minu blogi linkide alt...
Laura on VÄGA hea noor laulja minu meelest. Lisaks on ta ka Kaks takti ette võitja.

Vastupidiselt sinule aga ei pea mina Evelin Sepast just eriti palju lugu. Mul on väga isiklikud põhjused kesikutesse mitte just eriti soosivalt suhtuda. Vabanda, kui solvasin.

helle ütles ...

Eestis on igaüks omamoodi kuulus. Kui täna veel ei ole, siis homme võib saada- kas Võsa Petsi või politseikroonika või mõne reality kaudu.
Mõned on kohe topelt- või mitmekordsed kuulsused. Me ei peagi kõiki tundma. Hea kui me päris Hiltonist ja Anu Saagimist kuulnud oleme....

Hundi ulg ütles ...

Nipitiri, mul puuduvad Eesti poliitikas parteilised eelistused. Ma ei tunneta erakondade erinevusi maailmavaatelisel pinnal. Pigem on see erinevate inimeste rühmitused, kes realiseerivad oma isiklikke ambitsioone, olgu need millised tahes.

Hundi ulg ütles ...

See televisiooni kaudu kuulsaks saamine on huvitav fenomeen. Kunagi arvasin, et eestlaste rahvusliku iseloomu paketti kuulub ka tagasihoidlik meel. Olen selles osas eksinud.

Seega, sjgelle, kohtume mõnes reality show's. Saame meiegi kuulsaks.

helle ütles ...

Tänan kutsumast, ma kuulun veel sellesse generatsiooni, keda "kaunistab" tagasihoidlikkus.
Kui ma ka oleksin praegu 20aastane, ei läheks ma tappeski superstaari saatesse, pulmasaatesse, baari või bussi.
Ka miljonimängu ei julgeks...
Mõtlen, et üks koht on, kuhu läheks - sinna laululahingusse - publikuks.
Kah asi, olla kuulus! Parem olla õnnelik!

Anonüümne ütles ...

Madis Malk (meelelahutusguru). Mulle tundmatu nimi
*****
Viire Valdmaa ja Toomas Urbi väimees,nüüdseks--in memoriam.