neljapäev, 25. jaanuar 2018

Vigade parandus

Sellel ajaveebil on olemas ka meiliaadress: hundiulg2010@hotmail.com . Tormilist kirjavahetust seal pole, kuid mõnikord ikka. Üks hea inimene juhtis mu tähelepanu sellele, et mitmete vanade postituste juures, kus olen kasutanud videomaterjali, need ei avane. Ma ise ei taha varasemaid kirjutisi lugeda. Küll tundub ülelugedes väljendatud mõte idiootse või primitiivsena, ei rahulda sõnumi vorm ja sõnakasutus, grammatikast rääkimata. Mõnikord on piinlik, et üleüldse olen tegelenud üle piiri mineva hingestriptiisiga. Aga olgu häbi kui suur tahes, vead tuleb ära parandada. Ma ei muuda kirjapandust ühtegi sõna ega koma. Asendan vaid katkised videolingid tervetega. Ei tea, miks, aga mulle käib närvidele kui asjad on poolikud.

Siin siis videod koos viitega postitusele, kus olen mittetöötava video asendanud töökorras olevaga:

25. aprill 2013 Unistaja




14. mai 2012 Tüdrukute kaklus (algne video on asendatud samaväärsega)




18. oktoober 2015 Läbi eetriragina Filharmoonia kontsertsaali






12. oktoober 2015 Olid ka niisugused filmid




22. aprill 2014 Lenini sünnipäev




3. märts 2014 Ukraina



Tuleb välja, et neid kadunud videosi on küllalt palju. Selleks korraks vast aitab.

3 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Lugeja näeb rohkem teksti, kirjatykki, tema tunnetab seda hoopis teisiti kui sina. Häbeneda pole midagi vaja.

Aki ütles ...

Mina tunnen kirjatükkide taga ainult üht väga tarka inimest.

Hundi ulg ütles ...

Proovin mitte häbeneda. Mulle teinekord tundub, et vahest tuleb kasuks siiras avameelsus. Loodan ise, et antud juhul ei ole minupoolselt tegemist häbenemiskultuuri ilminguga, millest erinevates kontekstides sageli räägitakse.

Aki, tänan. Sina oled üks nendest blogijatest, kelle head sõna hindan kõrgelt.