teisipäev, 24. mai 2016

Blogiauhinnad 2016 riietus

Kindlasti on kõik kümned tuhanded lugejad märganud, et minu ajaveeb kandideerib seekordsel võistukirjutamisel ilublogide kategooria tugevas konkurentsis. Kahtlemata oleksin võinud ennast proovile panna ka moeblogijate seas, kuid seal on reivlus veelgi pingelisem. Ometi pole moeküsimused mulle võõrad. Sellesama auhindade gala puhul hakkasin juba varakult mõtlema oma riietuse peale. Tunnistan ausalt, et esmalt oli paanika. Juba märtsi lõpus kirjutasin Marimelli teemapüstituse kommentaariks:

"Mina olen ka täiesti paanikas.
Ma olen juba takerdunud triiksärgi valiku juurde. Kas Saint Tropez, Hidden Button, Cut Away, Classic Narrow, Classic, Button Down, Band, 2 Buttons Down, 2 Button Italian, 2 Button Cut Away, 2 Button Collar, Wing Up, ...?
Kingadest võiks valida ju erinevaid stiile: Derby, Loafer, Oxford, Chelsea, Wing Tip, Monk Strap, Brouge, Desert, Boat, Driver, Slipper, Chukka, jne.
Aga sellest ju oleneb kõik ülejäänud outfit!!! Mida teha ????"

Tänaseks olen valikud teinud ja minul enam probleemi pole. Mind paneb aga muretsema meie tublide naisblogijate kõhklused. Kahtlemata tahavad kõik nii tähtsal päeval näha välja kenad ja stiilsed. Ma arvan, et põhisõna peaks olema bränditeadlikkus. Eriti selles valguses, et õhtujuhiks on Ženja Fokin, meie esistilist, kes tunneb korraliku ja kvaliteetse brändi ära juba kaugelt, vaatamata sellele kui tahes taha ja pimedasse nurka sa ennast peidad. Abistamaks teid, kallid tüdrukud ja naised, nii tähtsas küsimuses, sirvisin tehtud märkmeid ning internetist oma arvutisse salvestatud fotopanka. Arvan, et leidsin küllalt sobiva variandi. Kahtlemata stiilne, tagasihoidlik, blogija haritust ja kõrgeid vaimseid väärtusi rõhutav ja peaasi, bränditeadlik komplekt.
1. prillid Prada, 262 eurot
2. käevõru Tiffany, 124 eurot
3. patchwork käekott Louis Vuitton, 2091 eurot
4. kootud vest Dior, 1296 eurot
5. chemise särk Victoria Secret, 311 eurot
6. casual seelik Yudashkin, 990 eurot
7. tohtridikül (stilisti kollektsioonist)
8. espadrillid Roberto Cavalli, 647 eurot
9. meigikohver Earth Explorer (tellimishind)

Ma siiralt loodan, et nendest inspireerivatest nõuannetest oli abi. Minu blogi poolt saab aga hääletada SIIN, ilublogide kategoorias.



8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:D

Kuskilt meenub, et Fokin kunagi käskis mingis saates naistel kardigan kuidagi tagurpidi selga tõmmata ja see oli hästi stiilne. Nii et kui nii kalleid kaltse, nagu pildil, osta ei jaksa, võib sama nippi kasutada ja jääb Fokini halvustavast pilgust ilma. Kui see nüüd muidugi juba ammu moest välja pole läinud.

notsu ütles ...

issake.

Kui pildi peal olevat kaubamärgijuttu ignoreerida, siis umbes täpselt mina ju. välja arvatud see, et ma olen Kuri Krunniga Tädi, mitte lahtiste juustega.

Hundi ulg ütles ...

Aga Notsu, Sa ju oledki blogimaailma kõige targem ja erudeeritum!

notsu ütles ...

ei, mul on lihtsalt paksud prillid ja see bluff töötab isegi netis, isegi kui neid näha ei ole, nagu näha. st nagu näha, et ei ole näha. või kuidas see nüüd oligi.

MO isetegemised ütles ...

Mulle väga, väga meeldib Teie blogi läbiv iroonia. Jõudu edaspidiseks!

Sohvi ütles ...

Hääletatud! Jätkugu ikka siinne muhe elutarkus armsas eesti keeles ja meeles - soovib teie tänulik lugeja.

mustkaaren ütles ...

Need teised moeplogid on liiga meinstriim ja kiirmoekettide ripatsid. Mulle meeldivad põnevad alternatiivid ja hetkemoele mitte ylearu palju tähelepanu pööramine.
Ilunduse kohta täpselt sama.
Mul on ka kangete klaasidega optika igapäevaselt ninal, seega on see eluks hädavajalik aksessuaar. Kuna tugevad miinusklaasid on kallid ja ainult tellimisel, siis nii eksklusiivset asja ei saagi odava kiirmoe kaanonite järgi valida.
Näiteks.
Tänud huvitavate lugude eest ja pliiats pooleks veel paljudeks lugudeks!

Anonüümne ütles ...

Kah hääletatud. Edu 😀