pühapäev, 27. aprill 2014

Generic levitra

Tore on oma blogipostitustele saada kommentaare. Mõnele anonüümsele tahaks vastata personaalselt.
 
Lugupeetavad ravimikauplejad

Üle mitme kuu sain Teilt järjekordse teate. Seekord minu viimasele postitusele.

Anonüümne ütles ...

swot analysis levitra
[url=http://genericlevitra-usa.com]generic levitra
[/url] 20 mg levitra
- levitra online


Esmalt vabandan, et  ma pole Teie varasematele pöördumistele reageerinud. Samuti olen võtnud endale voli Teie kommentaarid kustutada kõrvaliste silmade jaoks - teema iseenesest on siiski delikaatne. Eelistaksin pidada Teiega kirjavahetust pigem tavaposti teel. Ma hindan kõrgelt Teie hoolt ja muret minu seksuaalse võimekuse pärast. Samas kinnitan Teile, et muretsemiseks pole esialgu veel põhjust. Kindlasti võtan aga Teiega ühendust esimeste süptomite tekkimisel.
 
Parimad soovid
 
Hundi ulg

7 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Jälle nii ilus pilt, kuhu unistama jääda.

Hundi ulg ütles ...

Ma juba tükk aega mõtisklen, et peakski tegema ilma tekstita postitusi. Ainult pildid, mis iseendast kõnekad ja tõlgendamisvõimalusi pakkuvad.

Bianka ütles ...

Minust kui lugejast oled sel juhul ilma :P Mulle meeldivad ikka eelkõige arutlused, tore on, kui huvitavad pildid seda illustreerivad.

Aga feministina (kellena ma tegelikult ei kvalifitseeru) olen täitsa pahane, miks mulle mu kõrges vanuses seksuaalelu abistavaid drooge soodushinnaga ei pakuta ;) Või kust NAD teavad, et sina oled mees ja mina naine?

mustkaaren ütles ...

Bianka, meeste seksuaalset võimekust tõstvad droogid seostuvad väga otseselt meessoost isiku kui traditsiooniliselt ostujõulise, otsustava ja tarbiva poole esindajana, vt inimkonna sotsiaalset ajalugu.
Naistele peaksid needsamad ravumid olema ajuvereringet parandava toimega. Nii et raskest tööinimeseelust, laste pärast magamata öödest ja muudest muredest häviv aju võiks vanas eas imerohtu tarbitada kyll.

ritsik ütles ...

Off topic: FBs ringleb üks pilt, kelle omanikku otsitakse
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=693227504067069&set=p.693227504067069&type=1
Mis sa arvad, kas pildil kujutatud meest on üldse võimalik leida või on see pigem nõela heinakuhjast otsimine? Tehtud on Tallinnas, aga tont teab, kui kaugelt pildistatav mees võis pärineda..

Hundi ulg ütles ...


Tõenäosus isiku tuvastamiseks on küllalt väike. Olen küllalt palju tegelenud tolle perioodi ateljeefotodega. Kuna tegemist on Johannes Halliku Viru tänava ateljeega, siis pildistamise ajavahemik jääb aastatesse 1910-1916. Kraelõkmed ja õlakud viitavad, et tegemist pole kindlasti keiserliku sõjalaevastiku mereväelasega. Pigem tsaariaegse kaubalaevastiku meremehega. Ja võta kinni palju neid kaubalaevu Revalis sellel ajavahemikul läbi käis.

Samas, sarnased lõkmed (ankrualune täisring) olid kasutusel Ajutise valitsuse perioodi sõjalaevastikus. Teisalt, "poolikud" õlakud viitavad siiski kaubalaevastikule. Tsaariarmees ja -laevastikus olid alati täissuuruses pagunid.

Ning veel üks versioon (ilma käepäraste teatmiketa). Tegemist võib olla hoopiski mereväeõppeasutuse kursandiga. Üliõpilased kandsid vormiriietust õlakute ja lõkmetega.

Kusjuures õlakul olev rooliratas viitab tüürimehele. See omakorda kitsendab otsingute ringi.

Igatahes, Ritsik, huvitav ülesanne. Ma olen mõne vana foto puhul "otsinud" aastaid sellel kujutatud sündmust või isikuid. Nüüd, arhiividest kaugel, pean tunnistama, et üsna edutult. Arhiividele ligi pääsedes oleks tõenäosus suurem võimalikeks variantideks.

ritsik ütles ...

Oo sa kohe teadki selliseid asju! Ma just mõtlesin, et äkki õlakute -lõkmete järgi saab midagi öelda. Mingid arhiivid on netis üleval, nt rahvusarhiivi fotode andmebaas http://www.ra.ee/fotis, kus ka Hallikase pilte on.
Selline detektiivitöö on ikka fanaatikute jaoks :)
Kas sa FB-s oled? Seal on tore grupp Nostalgiamuuseum, kus postitatakse vanu ja mitte nii vanu pilte, mälestusi jne, mu meelest tore.