neljapäev, 11. detsember 2008

Aga mis teha kui nuppu pole?

Ma olen tihti mõtelnud, kuidas kõik see "kontoritöö" ära tehti, kui arvuteid polnud. Ja kontorites istus siis kordi vähem inimesi kui praegu. Üks on selge, et kaugemal oleva sõbraga sai siis lihtsalt kirju vahetatud - paberil, omakäeliselt kirjutatuna, ilusamat paberit ja postmarki valituna, postitatuna jne. Ning peaasi tuli kirjakandjat oodata. Kirjadega on nüüd lihtsam, meil on ju Blog.tr.ee

Probleem selles, et minu blogilisti ei saabu need postitused, kellelt kirju ootan. Samas ju näen, et need kõik ilusasti minu kirjasõprade nimekirjas. Aga kirju ei tule. Näen ka seda, et kirju nad ometi kirjutavad. Küll vajutan ühte nuppu ja teist, aga kui endal nuppu pole, siis kasu ei millestki. Vähemalt enda koostatud blogilistist. Tean, et tuleks seda asjandust veel õppida, kuid kes küll õpetaks? Õppida pole ju kunagi hilja...



Parimad tervitused Tegelinskile, Malyniale ja veel mitmele blogisõbrale tundmatult austajalt.


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minul on aga südamest hea meel, et armastatud Hundi ulg tagasi on ja igal päeval leian killukese rõõmu jälle :)

helle ütles ...

Ma pole küll kõige parem õpetaja siin, aga kas Sa oled oma blogi valideerinud (vaata oma profiili!).
Aga ega ma pole ka kindel, et Su probleemist õigesti aru sain.
Kas sain?

Linda Järve ütles ...

Muide, Bloggeris on niisugune asi nagu Followers. Kui määrata oma Dashboardis ära blogid, mida vaatad (Blogs I´m Following), siis saab dashboardi alla kastikese, kus on loetelu Sinu vaadatavatest blogidest ja näha kohe, kui keegi midagi uut kirjutab. Siis saab neisse otse minna või jälgida Google´i kaudu. Blogtreesse see küll sel juhul neile blogidele vaatamisklõpse ja kõrgemat kohta blogipuus ei too, aga uusi postitusi näeb kohe ja on väga hea jälgida.
Kui jälgid anonüümselt, siis ei ole jälgitaval näha, et Sa teda loed. Kui jälgid avalikult, siis on jälgitavad blogid näha Sinu blogi profiilis, kust ka saab neisse otse minna. Samuti on siis jälgitavale näha, et tal on Follower.
Olen sellele ka ise peaaegu täielikult üle läinud, sest blogtreesse iga kord oma postitusi sisse klõpsatama ei viitsi minna ja ka teised ilmselt ei käi alati.