reede, 4. jaanuar 2008

Roosa paelaga kirjad 2

Tallinnas, 7 Juni 1902







Austatud Neiu!





Teie kirja olen kätte saanud - tänan väga selle eest, iseäranis aga selle pildi eest, mis elavalt Teid meelde tuletab.

Nelipühid läksid õige igaveste mööda, sest et vihmased ilmad olivad, mis jalutamiseks sündsad polnud.

Saadan jälle pildi, nii kui lubasin: iga kirjaga üks. Väga kahju, et Teie endi uudistega nii kidsi olete. Ma küsisin Alfredi käest, kuidas Erna elab, aga ei saanud rohkem, kui et on ühele lapsele kasvatajaks võetud ja muud midagi. See on aga natuke vähe. Katsuge järgmine kiri natuke pikem teha, kui siiamaale olete teinud. Kirjutamiseks aga ikka materjali leiate, sest et Teie juhtumised mulle umbes kaks kuud aega tundmata on. Vabandage, et olen julgenud niisuguse tooniga kirjutada.

Terviseid kõigi tuttavate poolt - ka hra Möhlmanni poolt.

Jäen kõige suurema igatsusega vastust ootama - seni kauaks elage õnnelikult.


August



Järelkiri

Teie ehk mäletate veel ühte mineva aasta õhtud, kus meie paadiga umbes päeva looja mineku ajal sõja laevade ümber sõitsime - Teie, Elli, Alfred ja mina. Siis laulsite Teie ühte laulu, mis meil kõigil tundmata oli. Ma küsisin nüüd Nelipühi ajal Alfredi käest, mis laul see peaks olema - sest viis on mulle meelde jäänud, aga sõnad mitte - mis tema ka ei teadnud mulle ütelda - ütles ainult, et peab Röövli laul olema. Kui mäletate, siis olge nii lahke ja saatke need sõnad, mis siis võiksime kätte õppida, ning kui meie vahest jälle päeva looja mineku ajal paadiga merel juhtume olema, seda laulame.

Teid mäletades


A.

Kommentaare ei ole: