reede, 24. veebruar 2017

Öö hääled

Varahommikul kui veel väljas pimedus, kuulasin laulu. Autor ütleb, et see on kingitus Eesti 99. sünnipäevaks. Tahan seda kingitust jagada. Ega ma lõpuni saa aru, mida laulutekst otse tahab ütelda, ning see ongi hea - jääb oma mõtetele ruumi. Kuigi esitaja elab võõrsil ja mina kodu Eestis, siis kuidagi tundub mulle, et oleme temaga ühel lainel. Olin ööpimeduses ja ootasin hommikuvalgust.

ÖÖ HÄÄLED
Tekst: Lembe Lokk ; Muusika: Jean-Christophe Onno / Lembe Lokk

Öö hääled mind kandnud on sinuni
ja annetand punase rüü 
on koiduni jäänud vaid minutid 
mu kodu nii hommikuhall, 
jääb mõistetamatuks mu süü 

Sind kaua ma kitkusin südamest 
kuid hellana huugas mu rõõm 
kas leidub veel kohta kus iganes 
mu kodu, kord kauge kord külm, 
nii õigena tunduks mu lõõm Ma pilku ei püüagi pöörata
kuid puudutab aega su hääl
ja sinu hingus teeb uduseks lauged minu väsinud huulte ning silmade pääl

Sind otsisin, hüüdsin ja igatsen
kui maailm läks magama
kui pimedail tänavail ligastel
mu kodu, tumm vaikiv idüll
mul puudusid tagalad

Sind ootan ma õrnuse, raevuga
sind hoian ja manan ja nean
sinu mullale langen ma naeruga
mu kodu, see igatsus hell
iga haava su nahal ma tean

Ma pilku ei püüagi pöörata
kuid puudutab aega su hääl
ja sinu hingus teeb uduseks lauged minu väsinud huulte ning silmade pääl

Öö hääled mind kandnud on sinuni
ja annetand punase rüü
on koiduni jäänud vaid minutid
mu kodu, nii hommikuhell, 
kuhupoole me vaatame nüüd




6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

https://www.youtube.com/watch?v=4OplTqFr3aI
Super on ka see tollelt Madame Rougelt!

Hundi ulg ütles ...

Olen sellest esitajast kirjutanud:

http://hundiulg.blogspot.com.ee/2011/03/rouge-madame.html

Vaatasin, et Sinu poolt viidatud laul "Kaua" oligi see, mis mind seda artisti jälgima pani. Loen 2011. aastal kirjapandust, et ka siis valiti parasjagu Eesti laulu. Nüüd samuti. Mis seal valida, laul on ju olemas :)

MO isetegemised ütles ...

Ja jälle on mu silmad märjad. Mida kuradit Hundi ulg, lõpeta mu nututamine!!

Ene-Liis ütles ...

See inimese tundemaailm on selline salapärane asi, et alati ei saa ise ka endast aru.Minul on täna kange tahtmine rääkida oma emaga, kuid see on võimatu.sest ta on juba 13 aastat teises ilmas ja kui ta ka elaks,siis oleks ta praegu 106-aastane. Ene-Liis

väga väga naine ütles ...

oi. See on TÕESTI hea lugu!

Sekeldaja ütles ...

Ardo Juhkovi laul räägib vist millestki sarnasest ja millegipärast panin selle sünnipäevaks ka oma blogisse.
http://sekeldaja.blogspot.com.ee/2017/02/ma-siia-jaaks.html
See "ks" on muuseas oluline laulu pealkirjas. Ma taha"ks"in kodus olla. Milla neis "ks"-dest vabaneme?