esmaspäev, 7. september 2015

Kommentaari kommentaar

ehk jätkuks eelmisele postitusele. Nodsu kirjutas oma blogis pika kommentaari Indigoaalase arvamusele sallimatutest. Tahtsingi Nodsule täienduseks öelda, et visuaalne kujutis on mõnikord mõjusam kui sõna. Minu viimane sissekanne blogis oli üles ehitatud kahele fotole. Ütlesin seal seda, et minu suhtumine pagulasküsimusse on vastuoluline. Empaatiavõimelisena suudan aru saada iga üksiku inimese loost, olgu ta sõjapõgenik või lihtsalt parema elu otsija iseendale ja oma perele. Samas väljendasin ka seda, et tunnen hirmu üha laiemat ulatust võtva maailmavaadete konflikti pärast. Ning oleks naiivne arvata, et praeguste pagulaste tulekuga ei tooda seda vastuolu ka lõpuks meie õuele.
Tõlge: Hurra! Me sõidame Eestisse!

Ning nii minu mõtted pendeldavadki selle merekaldale uhutud väikese poisi surnukeha ja noorte meeste otsustava veendumuse vahel, et Allahil on kõiges ja alati õigus. Seega minusugustele inimestele on sõna tunduvalt ohutum kui pildid, milledel on omadus hakata mu ajus liikuma ning jutustama lugusid.

Muuseas, sõnu tuleb ikka väga oskuslikult ritta sättida, et kujundada arvamust. Visuaalne kujutis, autentne foto või "tuunitud", suudavad meid minu arvates tunduvalt tõhusamalt provotseerida. Kasvõi feminismi küsimuses :)


9 kommentaari:

soodoma ja gomorra ütles ...

Sina ja su mõtted (väljenduslaad) on nagu teraapia.
selline rahu tuleb sisse.

notsu ütles ...

Ma kirjutasin peamiselt siiski debati kvaliteedist: et tapmisähvardused või peksmisele takkakiitmine ei tohiks minu arvates - minu kultuuris - normaalsesse avalikku inforuumi kuuluda; ega väljendid stiilis "inimprussakad" mõne institutsiooni suhtekorraldaja (suhtekorraldaja!) sõnavaras figureerida. Ühesõnaga, ma juba näen, et minu ümber ongi kultuurikonflikt, ilma, et siin märgatavas koguses võõramaalasi oleks.

notsu ütles ...

... või maailmavaadete konflikt. Mul on nt päris tugev maailmavaadete konflikt inimesega, kes kirjutab pärast tulekahju avalikus kohas "kahju, et grill-liha ei saanud".

notsu ütles ...

Kasutan ühtlasi juhust öelda, et siinne blogipidaja on jälle positiivne näide sellest, kuidas oma arvamust ilusasti avaldada, nii et keegi ei solvu (okei, ma olen ka siin näinud, et vahel ikka keegi solvub, aga siis ei olnud see minu arust Hundi ulu süü). Ma olen mitu korda vaadanud, et näe, täitsa teisel arvamusel kui mina, aga ma ei tunne sugugi, et ma lähen kurjaks, sest see arvamus on nii viisakalt esitatud - ja siiralt ka. Ma pean silmas seda, et sealt on enamasti taust näha, kuidas see arvamus on tekkinud, mis tunded seal taga on jne - ja siis on mu reaktsioon hoopis, et näed, kui suur ja lai on maailm ja näe, kui huvitav, inimesed on erinevad.

Anonüümne ütles ...

Pole sul mingi kultuurikonflikt,notsu. Sul on kultuursusekonflikt.

notsu ütles ...

Ma ise kahtlustan tegelikult, et suur osa konflikti, mida ma täheldan, on kultuur versus tsivilisatsioon, nii nagu Norbert Elias neid määratleb.

notsu ütles ...

(siinkohal kasutan võimalust Norbert Eliase "Tsiviliseerumisprotsessi" promomiseks, päriselt ka, hea ja huvitav raamat.)

Anthony Puerto ütles ...

Tere

Oleme Deniz Financial Service'i seaduslik ja usaldusväärne laenuandja. Pakume laene selgete ja arusaadavate tingimustega 2% intressimääraga. Alates $ 5,000.00 kuni $ 500,000,000.00USD, dollarites, ainult eurodes ja naelades. Pakume ka madalate intressimääradega ärilaene, eralaene, õppelaene, autolaene ja arvete tasumiseks mõeldud laene, BG / SBLC, võtke meiega ühendust.

Nimi: Anthony Puerto
E-post: pwanfinanceinvestments@gmail.com
Finantsjuht / laenuametnik.
Whatsapp: + 1-984-213-1994
c) DENIZI FINANTSTEENUS 2020.

Mohamed Ali ütles ...

LOAN OFFER WITH 3% INTEREST RATE APPLY.
Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loans to interested individuals and companies who are seeking loans with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan to contact us.
Email: aabidullahaameen62@gmail.com

LOAN APPLICATION DETAILS.
First Name:
Last Name:
Date Of Birth:
Address:
Sex:
Phone No:
City:
Zip Code:
State:
Country:
Nationality:
Occupation:
Monthly Income:
Loan Amount:
Loan Duration:
Purpose of the loan:
Email: aabidullahaameen62@gmail.com






















LOAN OFFER APPLY TODAY FOR MORE INFO.
Do you need finance to start up your own business or expand your business, Do you need funds to pay off your debt? We give out loans to interested individuals and companies who are seeking loans with good faith. Are you seriously in need of an urgent loan to contact us.
Email: aabidullahaameen62@gmail.com

LOAN APPLICATION DETAILS.
First Name:
Last Name:
Date Of Birth:
Address:
Sex:
Phone No:
City:
Zip Code:
State:
Country:
Nationality:
Occupation:
Monthly Income:
Loan Amount:
Loan Duration:
Purpose of the loan:
Email: aabidullahaameen62@gmail.com