laupäev, 12. aprill 2014

Blogileid

Jätsin sellesse blogisse kommentaari:
Sellise:

"Kui ma mõne ajaveebi kirjutise otsa komistan, mis hetkeks tähelepanu tekitab, siis juhtub harva, et ma loeksin kõike, mis selles blogis avaldatud. Sinu blogiga aga juhtus nii. Lugesin algusest lõpuni. Ja loeksin muudkui edasi. Mõned Sinu asjad jäävad nüüd minu suulise jutustamise krestomaatiasse. Kasvõi see Sinu poolt tabavalt ja lakooniliiselt soome sisu, akikaurismäkiliku armastusega soomlase olemust kirjeldav eriklassi episood. See, kus poiss kaustikust lehte rebib… Jutustan, et ühest blogist lugesin ja kõik naeravad. Heatahtlikult muuseas. Ka need, kes v tähega sõna peale tavaliselt minestaks.

Kirjuta palun tihedamalt.

P.S. Kui ühe servaga võiks Su blogi liigitada ka spordiblogiks, siis see on minu jaoks parim, mida ma siiani olen lugenud."

Komplimentide ütlemises pole ma osav. Nii mõtlesingi nagu ütlesin. Soovitan seda blogi kõigile, kes siia lehele juhuslikult satuvad. Äkki meeldib ka teile, isegi kui sa spordivõõras oled ja muidu vihkad liikumist.

Kommentaare ei ole: