pühapäev, 7. oktoober 2012

Indi

 
26.05.2004 - 07.10.2012
 
Ma tean, et sa ootad mind. Ma  natuke valvan siin veel, sinu eest. Oota!

20 kommentaari:

helle ütles ...

Kui kurb! Kaastunne!

krati ütles ...

Lähedase lahkumine on alati raske...
Teise eest tunda ei saa, aga siiski - "Tunnen kaasa !"

Anonüümne ütles ...

Neile on alati vähem aega antud kui meile. Liiga vähe.
Olgu tal kaua veel oodata!

Pai...

Eve Piibeleht ütles ...

Kurb...

notsu ütles ...

ouch.

tahaks midagi lohutavat öelda, aga ei oska.

Anonüümne ütles ...

kurb. kaastunne.

Hundi ulg ütles ...

Tänan, sõbrad.

Esimene päev ilma temata oli ikka väga valus. Läksin kodunt kaugele jalutama ja avastasin, et viie kilomeetri raadiuses polegi kohta, kus me temaga koos poleks olnud. Selle pisut üle kaheksa aasta jooksul olin temast pikemalt eemal vaid ühe korra. Siis kui tuli üks kopsupool loovutada haigusele. Lisaks veel paar juhuslikku päeva. Ülejäänud aja aga ikka koos, 24*7*52*8 ja veel neli kuud.

Tuba on tühi. Õu on tühi.

Pooled mu lastest otsivad mulle uut seltsilist. Ma olen neile tänulik.

Aidi ütles ...

Väga kahju. Tunnen kaasa.

mustkaaren ütles ...

Kyllap oli tegu toreda elukaga. Soovin Sulle esmase kurbuse kiiret paranemist ja asendumist m2lestuste meeldiva vooga. Kadunukesed ei lahku meist p2riselt kunagi, nad reisivad meiega me hingedes edasi.
Ja loodetavalt arstib asja veelgi noor koerkodanik, kelle elur66m ja karglemislust sunnivad ennastki m6nikord k2rmemalt astuma:) loomad on head inimesed.

tegelinski ütles ...

Sina igatsed kindlasti nunnut kutsikat? Mul on onu sunnitud majast korterisse kolima ja otsib kodu heale õuekoerale.
Neil elulugu ka üles kirjutatud :)
...
5 aastane isane segavereline koer on elanud rõõmsat elu ühes talus koos vanema abielupaariga. Koera nimi on Jackey.

Kuna pererahvas on juba üsna vana, siis elu ja olude sunnil peavad nad talveks kolima talust korterisse (juba oktoobri keskel), et jaksaks toime tulla. Koer on aga harjunud õues olema ja korterisse viimine oleks ilmslt kõigile kole suur stress.

Koer on hästi armas ja hea sõber, samas on ta selline energiline ja mänguhimuline poiss, kes tahab joosta ja palli mängida ja metsas käia.
...
Olen vähemasti soovitanud...

tegelinski ütles ...

otsisin ja leidsin... pilt ka :)
http://static3.nagi.ee/i/p/642/8/1605221789ceff_l.jpg

helle ütles ...

Võta Jackey! Nii vahva koer (vaatasin pilti!) Ei pea kutsikaga vaeva nägema!

Hundi ulg ütles ...

Pidasin lähedastega nõu. Olen osavõtlik Jackey tulevikus. Samas, arvestades minu füüsist peaks uus koer siiski olema oma käe järgi koolitatud. Jackey on oma viie aastaga kindlasti juba isiksus. Ning on vähetõenäoline, et suudan ennast kehtestada kui karja juht. Seega jääks see suhe mõlemapoolselt poolikuks.

tegelinski ütles ...

Jep, mina ise ka eelistan koos kasvamist :)
Jackey`l on variant veel ajutiselt talvekodu leida. Aga mõnikord on ka neid, kes ise ei viitsi kutsikaga jännata...

Heli ütles ...

Mõtlesin nädalajagu tagasi Sulle, Õigemini sellele, et pole tükk aega maininud oma neljajalgst sõpra. Nüüd siis sedasi. Tühjad hommikud, tean... aga aeg parandab. Õnneks ei kao mälestused kuhugi ega kunagi.

Anonüümne ütles ...

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=166133496858949&set=a.130311473774485.22563.100003868985687&type=1&theater

Hundi ulg ütles ...

Tänan, Anonüümne. Kahjuks ei saa ma seda koera võtta. Juba järgmine nädalavahetus tuleb siia üks hundikutsikas oma valdusi üle vaatama.

Aga Sinu viites kirjeldatud juhtum tuletab meelde seda, et ka mina pean mõtlema ja hoolitsema selle eest, et kui...

Anonüümne ütles ...

Oioioi, seda mõtet ma küll ei tahtnud pähe panna! Ehk kutsik kodus juba? Ehkki nendega on närimise- ja loigujanti alguses rohkem kui sooviks, on see õnneks suhteliselt kiiresti mööduv etapp ja ses mõttes tasub ära kannatada, et tõesti - alguset peale oma käe järgi on ikka natukene teine asi ka. Ja koerast paremat seltsilist pole vist olemaski - isegi tülli ei saa nendega mina. Vähemalt mitte kuigi pikaks ajaks.Rõõmu vastsest pereliikmest, olgu ta siis kohal või tulemas!

Ia ütles ...

Oh ma pimekana - kirjas ju, et järgmisel n/v -l. Rõõmsat ootust!

IGNIS ütles ...

TUNNEN KOGU SÜDAMEST TEIE VALUS KAASA JA SEE HETK...ON VÄGA VALUS.OLEN ISE PRAEGU LEINAS.NII VALUS OLENGI JÄÄDAVALT ÜKSI.TEILE SOOVIN ILUSAID ÕNNELIKKE AEGU UUE SÕBRA SELTSIS.