pühapäev, 16. detsember 2018

Jõulupuu

Seekord on sedasi, et väikesed lapselapsed tulevad jõuludeks siia kodumaalt ja võõramaalt. See kuuse asi on igal aastal minu jaoks päevakorral. Igaks juhuks olen alati toonud jõulupuu, äkki keegi tuleb. Pole tulnud. Nüüd aga tulevadki. Ja minu jaoks suur mure. Jalalabad on nii tursunud, et kuidas kuuse järgi minna. Helistas külalaps, kelle lastele olen samuti vanaisa. Tuli üle lahe ja ajas asja korda. Nüüd on mul jõulupuu. Poleks neid lapselapsi, võiks minu poolest see kuusk seal metsas edasi kasvada.




3 kommentaari:

Ene-Liis ütles ...

See on tore aeg, kui lapselastest juba abi on.Peaasi,et oskad nendega suhelda- Kõige toredam on aga see, kui lapselapsed oma lastega külla tulevad. Nii on imearmas neid hoida,eriti kui neil oma ema kaasas on.

mustkaaren ütles ...

Tore laps, pidas meeles. Järelikult oled midagi tähtsat väga õigesti teinud.

tegelinski ütles ...

Kaunist jõuluaega!