esmaspäev, 27. november 2017

Ebaõiglus

Olen elus.

PÖFF: https://poff.ee/est/filmid/321151

Kuidagi väga isiklik on see filmi sõnum. Turvavõrgu puudumine tegi võimalikuks selle, et eile lahkus siit maailmast noor inimene. Jumal näeb, et ma püüdsin, kuid väsisin. Film on film ja elu on elu. Tagantjärgi, selle hapra turvavõrguna, ei andesta, et ei suutnud, ei püüdnud rohkem. Kes vähegi sõber, jagage PÖFFi linki. Hea film mõnikord muudab inimeste saatust.




19 kommentaari:

väga väga naine ütles ...

Sa oled elus!!!!!!!!!!!!

/see on kõik, mida mul vaja teada on

väga väga naine ütles ...

Nüüd lugesin mõttega.
Oh. Ohhhh!
Me teeme oma parima, kõik lõppeb rusudes, tee viimne käänak ikkagi meid hävinguni viib ...

Mul on kaugel eemal täiesti anonüümsest nii kahju.

Lendav ütles ...

Aitäh, et märku andsid! Käisin just üleeile matustel, kallis sõber läks üle Toone jõe. Kuidagi palju on sel aastal olnud lahkumisi, kartsin juba, et vaikus siin blogis jääbki püsima. Kaks blogi on sel aastal jäänud vaikseks, inimesed, kelle olin leidnud justnimelt blogiilmast.

Aitäh, et Sa oled!

Kaamos ütles ...

Püüdja ei saa püüda, kui kukkuja ei taha...sa ei oleks saanud enamat teha.
Filmilingi võtan levitada, me ei tea kunagi, keda mis täpselt aitab.

tegelinski ütles ...

Kirjutame. Räägime. Jagame. Toetame. Abiks seegi.
Kui on.
Aga tere taas... harvaks on jäänud siin rääkimised ja jagamised. Tule ja ole ikka...

notsu ütles ...

kurva uudise pärast on kahju, aga sinu allesolemise üle üks õnn ja rõõm!

Hundi ulg ütles ...

Neid üleelamisi on olnud möödunud kuude jooksul palju. Kartus, et sõraline taas tagasi tulnud ja muud. Elujõudu andis 12. november. Viimati nägin kõiki oma lapsi koos viis aastat tagasi. Sellel päeval olid koos kõik mu laste pered ja peaasi, ka lapselapsed üle laia maailma. Selle päeva pärast olen vastu pidanud. Mõtlen isegi seda, et ma pole elanud oma elu asjata.

Anonüümne ütles ...

Kui vähegi jaksu, tule ikka kirjutama. Kõik ootame.
Kurva uudise pärast kaastunne :(

Elisabeth ütles ...

ka mina muretsesin, käisin pidevalt vaatamas, kirjutage ikka, kui jõudu on. Endal ka väga ei ole, kuid elan kaasa Teie püüdlustele aidata nõrgemaid.
Ei suuda sinatada, liiga vana olen:)

soodoma ja gomorra ütles ...

Räägid siin teiste aitamisest, aga sulle endale kuluks praegu üks kõva keretäis ära! ma saana ru, et meil pole õigus teistelt midagi oodata, aga, no kurat võtaks!

Rents ütles ...

Mul on nii hea meel, et sa terve oled. Sa oled hea inimene, sa tegid kõik, mida sa suutsid, mida on hulga rohkem, kui keegi oodata võiks. Vahel me ei saa lihtsalt midagi muuta.

mustkaaren ütles ...

Ennast syydistama peavad need, kes selle inimese kõrval reaalselt seisid ka lasid asjadel rõõmuga areneda ...õudse lõpuni. Sa tegid, mis suutsid, erinevalt neist teistest...
Tervist ja jõudu algavaks vastikuks talveks.

Anonüümne ütles ...

Mäs-mäs,mustkaaren!? Talv on maailma parim aastaaeg!

epp ütles ...

Heameel, et tagasi oled.

mustkaaren ütles ...

Maal metsamajas ilma traktorita, lõigatud selja ja väsinud karpaga mootorsaega on valusavõitu.

Kaur ütles ...

Tere. Hundi ulg, rõõm on sind ja sinust lugeda. Rents ütles, miks - sa oled hea inimene. Ja nagu sa ise ütlesid, on vanemast peast emotsioonid lubatud. Nüüd on mul sinule mõeldes silm märg.

Hundi ulg ütles ...

Tänan, Kaur.

Anonüümne ütles ...

Jumaluke, ma praegu sain netist teada, et üks huvitav inimene,blogija "thela", kes vist selleski blogis komminud, on lahkunud sept.2017...(olen väga löödud)

Hundi ulg ütles ...

Ma küll teadsin, kes Thela on, kuid kunagi ei kohtunud temaga. Ometi blogide vahendusel oli ta mulle nagu oma inimene. Virtuaaltutvus on mõnikord inimestevahelist tugevat sidet loov. Kui ma pärast pikka pausi taas blogisid lugema hakkasin, siis saingi teada ühe aaluja postitusest.

Siiani painab hinge, et ei osanud kuid hiljem kirjutada mõnda siirast sõna Lepatriinule ...