pühapäev, 2. juuli 2017

E.-le

Isana ei osanud muretseda. Oma elu jooksul olen ju mitmeid kordai isaks saanud. Noor olin, muretult loll. Vanaisana olen muretsenud teid oodates kordi enam. Need viimased 36 tundi olid seekord kuidagi erilised. Ootamist ja muretsemist. Tere tulemast, E., siia maailma. Mingu Sul elus kõik hästi. Hilisel sügisel hakkan taas muretsema. See vist ongi vanaisade töö.

14 kommentaari:

Ene-Liis ütles ...

Mida rohkem aastaid turjale koguneb, seda elukogenum inimene on. Kahjuks teab ta siis ka paljusid elu varjukülguni, milliseid noorena ei panegi tähele ja mis nagu ei puutugi sinusse. Õige pabin tuleb siis ,kui oled juba vanavanaema ( nagu mina kahele pisikesele).Aga elu läheb edasija noored vanemad oskavad enamikel juhtudel enda laste eest hästi hoolitseda ilma pabistamata. Rõõmsaid hetki Sulle oma järeltulijatega kohtudes!Ene-Liis

iibis ütles ...

Oh, kui tore! Ja mõtleks, vanaisa! Need on meil ju tänapäeval nii haruldased! Palju õnne!

mustkaaren ütles ...

Väga haruldane, väga armas. Õnne ja ilusaid kokkusaamisi!

Anonüümne ütles ...

Kellelgi on jälle vaja kedagi läbi petta! Korra on Hunt juba blogi parooli moodi asjanduse alla pannud selle pärast.
Mne ära,Susan,kuigi tõlk on sul hea!

MO isetegemised ütles ...

Anna endast märku palun :) Mõni ridagi, muidu süda liialt muretseb :)

mustkaaren ütles ...

Mul ka.

Anonüümne ütles ...

Mis see 22. juuli 2017 17:58 tähendab?

mustkaaren ütles ...

Auuu.

väga väga naine ütles ...

Ma nüüd muretsen sinu pärast. Natuke, aga siiski.
Tundub nagu "mingi jama on".

Kadi ütles ...

Ka minu süda muretseb.

Anonüümne ütles ...

Lp. murelikud. Kas olete proovinud blogi omanikule otse kirjutada ja küsida, kuidas tal läheb? e-posti ntks?

Anonüümne ütles ...

Eelmisele: Kas tead ta e-posti?

Anonüümne ütles ...

Hundi e -post on ju profiilis olemas.Lähete kontakti peale ja alla vasakusse nurka viskab ta mailika .

Anonüümne ütles ...

Auu, anna endast märku, palun. Süda muretseb.

H.