kolmapäev, 19. aprill 2017

Vana asi

Avastasin, et minu blogist on kadunud mitmed videod, mida olen siia kopeerinud. Tõdesin seda eile kui tulin bronhoskoopialt. Ebameeldiv protseduur, kuid edasiseks raviplaaniks vajalik. Mingil hetkel oli just see video mulle hingeliselt jõudu andev. Otsisin nüüd seda oma ajaveebist, kuid see oli kustutatud. Internetis on õnneks ressursse palju ja panen selle taas üles. Minule kahjuks uuesti aktuaalne teema. Proovin kuidagi oma hingeseisundiga hakkama saada.

8 kommentaari:

notsu ütles ...

Tahaks midagi head soovida, aga ei tea, mis oleks kõige sobivam. Jõudu?

igatahes rõõmustan alati, kui siin uut postitust näen, nagu näeks teadaannet "olen siin".

tegelinski ütles ...

See kevad on paljudele kuidagi eriti raske. Aga muidu... läheb ju edasi. Aeg ja asjad. Lugu on hea, ja teadmine, et oled oluline ja olemas, on ka oluline.

Anonüümne ütles ...

Saadan omalt poolt head soovid. Ja tuletan meelde oma hää tuttava sõnu: kuni "see seal üleval" ei ole käskkirja allapoole saatnud, tuleb hommikul üles tõusta ja elada.
Iga uus postitus on vägaväga oodatud.
H

Anonüümne ütles ...

Hakkasin seda Young&Heart koori youtube'ist vaatama.Oi! See on üks väga -väga tore asi!Väga vahva laul on neil "One".
Aga soovin minagi palju tervist ikka.Ülespandud laul on väga asjakohane ja hingelähedane,mõistan.

mustkaaren ütles ...

Kivi kotti ja haigus metsa.

TasakaaluKunstnik ütles ...

jagamine on kergendav. tahe on olemas. jõuni tuleb jõuda. puhkamine käib asja juurde. väljaelamine on eluliliselt vajalik. õiget teeotsa!

MO isetegemised ütles ...

Minu taat korrutab päevast päeva, võib isegi öelda minutist minutisse: `` Ma saan hakkama, tasapisi. Tark ei torma. Päev korraga. Küll saab kõik korda jne, jne. Kõrvaltvaatajale tunduvad need vaid tühjad sõnad, kuid väga, väga raskelt haige inimene sisendab endale nii , et tõesti, tasapisi, tibusammudega läheb asi paremaks. Tark ei torma! Südamest Sulle parimat soovides!

Hundi ulg ütles ...

Tänan kõiki toetava sõna eest. Seekord olen vist hullemast veel pääsenud. Midagi aga siiski esimesest lõikusest säilinud kopsus toimub. Järgmine tomograaf juba taas juunis. Aga igatahes aitäh teile - hirmu silmad muutusid oluliselt väiksemaks.