esmaspäev, 11. jaanuar 2016

Peenike kunst

Toredad blogijad vahetasid mõtteid kaubanduslike teadeannete kirjutamise kohta ajaveebis. Nähtuse levima hakates, tundus see ilming mulle hobikirjutamise risustamisena. Ma ei ole eriti oma arvamust muutnud, küll aga leppinud sellega kui paratamatusega. Seejuures olen aru saanud ka sellest, et hea reklaamiteksti kirjutamine vajab annet. Kehvade tekstide lugemine tekitab piinlikust. Product placment on peenike kunst, mis nõuab suurt loomingulisust. Just piinlikuse tunne on see, miks ma praktiliselt ei vaata kodumaiseid teleseriaale ja tihti võpatan meie telekanalite sarisaadetes vaatajale, nätaki, näkku lahmiva tootereklaami puhul.

Ilmselt räägiksin ma teist juttu kui oleksin populaarne blogija. Arvatavasti leiduks siis ka minu leheküljel otsest reklaami ja peidetut. Abiks väikesele pensionile seegi. Korraldaks igasugu loosimisi ja neid muid asju. Kuna konkurents sellel alal on aga tihe, spetsialiseeruksin oma vanusegrupile suunatud toodetele ja teenustele.

9 kommentaari:

Futu ütles ...

Ma ei imestaks kui taolisel reklaamil oleks veel lisaklausel, et kui te oma võitu kuue kuu jooksul ei realiseeri, siis jääte sellest ilma.

Eve Piibeleht ütles ...

Väga must huumor :D

soodoma ja gomorra ütles ...

Ma võrdleks Sind hetkel isegi Tujurikkujaga.
selline pisut provotseeriv ja intrigeeriv. läbi lillede.

Anonüümne ütles ...

Tegelikult teavad su lugejad, et oled üks parimatest siin maastikul.Aga mõistlikkust ja tarkust ja väärtusi ei hinnata kunagi rahaga.Blogimaailmas muidugi.Kahjuks.
*
tallinnlanna

Anonüümne ütles ...

Piltide valik läheb alati täppi! Kõrgem pilotaaž, imetlen.

notsu ütles ...

pikk vaikus on olnud, ega midagi lahti ei ole?

Anonüümne ütles ...

Notsu,hunt mõtleb...

mustkaaren ütles ...

Lugeja tunneb muret hea jutuvestja pärast.

Kadi ütles ...

Minagi mõtlesin, et kas blogirull on katki või pole Hunt tõesti nii pikalt midagi kirjutanud. Loodetavasti on kõik korras.